KONTAKT - Hantle na talerzu
Blog o treningu ciała, twarzy, diecie, naturalnych lekach i kosmetykach, tworzony przez parę trenerów

KONTAKT

Imię (wymagane)

Adres email (wymagane)

Temat

Treść wiadomości

ntarzy

  1. Zuuza Zuuza
    6 maja 2017    

    Witam serdecznie, bardzo dziękuję za mnóstwo potrzebnej wiedzy, dziękuję że się Wam chce nią dzielić:) Wreszcie znalazłam info jak poprawnie wyjść z diety Dąbrowskiej, chciałam dopytać o kilka rzeczy dot. moich chorób, bardzo proszę o adres na priv. Pozdrawiam Zuza

  2. Blu Blu
    6 maja 2017    

    Witam, z uwagą przeczytałam Państwa artykuły na temat diety P.Dąbrowskiej. Bardzo niewiele wpisów w sieci porusza temat stosowania tej diety przez osoby aktywne fizycznie. Zastanawiam się czy mogą Państwo pomóc mi z moim problemem:
    3 lata temu zaczęłam redukcję oraz ćwiczenia siłowe. Efekty były bardzo dobre. Niestety w wyniku problemów osobistych znów powróciłam do śmieciowego jedzenia i w wyniku tego nastąpił natychmiastowy efekt jojo. Mimo, że po jakimś czasie wróciłam do diety i treningów, zmęczony długą redukcją organizm zwolnił metabolizm. Od tego czasu mimo ogromnych wyrzeczeń (trening siłowy 3 razy w tygodniu+cardo 2 razy w tygodniu i dieta ok.1350 kcal) nie jestem w stanie wrócić do poprzednich wymiarów.
    2 tygodnie temu rozpoczęłam dietę dr Dąbrowskiej. Trzymam się wszystkich wytycznych i naprawdę widzę różnicę w wyglądzie swojego ciała. Nie chcę i nie mogę być na diecie całe 6 tygodni. Zdecydowałam się na wyjście po 3 lub 4 tygodniach. I tu moje pytanie- w jaki sposób powinnam wychodzić by znów nie zafundować sobie jojo? Bardzo boję się, że mój zniszczony metabolizm zareaguje „zalaniem” gdy wejdę na ok. 1300kcal. Ponadto za 2 miesiące mam wesele i obawiam się, że wieczór normalnego jedzenia może okazać się dewastujący.
    Czy mogę liczyć na Państwa poradę czy też powinnam się z Państwem skontaktować w sprawie odpłatnej konsultacji?

    • Akimoon Akimoon
      9 maja 2017    

      Blu – nie ma szansy aby osoba aktywna fizycznie, taka jak Ty, przy 1300 kcal rozkręciła metabolizm. Na Dąbrowskiej jest 800 kcal, a sama wiesz jak to mało. Warto skorzystać ze wzorów i dokładnie to wyliczyć, ale na mój pierwszy rzut oka to powinno około 1800-2000 kcal ! Wyjście możesz zrobić wg naszych wytycznych, jest podane dla kobiety o wadze około 60 kg . Wyjście trwa tyle co sam post, ale to już pewnie wiesz. Stopniowo dodawaj mięso, ryby, zdrowe tłuszcze i wkrocz na ścieżkę paleo. To bezpieczniejsza droga niż węglowodany, czyli kasze, ryże etc. Unikaj glutenu, mleka, słodyczy. Na weselu możesz bez wyrzutów sumienia lekko zaszaleć. Wybieraj tłuste mięsa i ryby , ew kiełbasy w połaczeniu z warzywami. To zawsze jest bezpieczne. Jak będziesz jeść słodkie/owoce, to odczekaj chociaż godzinę, aby nie wyszło że zaraz po tłustym. Albo tłusto, albo słodko. Owoce wybieraj o niskim indeksie glikemicznym: nie banan, a kiwi, pomarańcz, grapefruit, kiwi, ananas, jagodowe, truskawki etc. Moja rada: Lepiej raz zgrzeszyć niż codziennie podjadać po trochu:-) Ps. Jeśli jesteś zainteresowana spersonalizowanym planem to czekamy pod adresem: hantle.na.talerzu@gmail.com

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Blogi miejskie porady-kulinarne genis.pl

Kategorie wpisów

Archiwum artykułów