Październik 2015 - Hantle na talerzu
Blog o treningu ciała, twarzy, diecie, naturalnych lekach i kosmetykach, tworzony przez parę trenerów

czne archiwum dla Październik, 2015

Rozgrzewka przed treningiem siłowym

Pewnie każdy się ze mną zgodzi, że rozgrzewka jest potrzebna. Jednak czasami mam wrażenie że nie każdy rozumie – dlaczego? Tymczasem warto wiedzieć, że prawidłowa rozgrzewka zapewnia stały postęp z wykorzystaniem swoich maksymalnych możliwości, bez ryzyka ewentualnych kontuzji. Zwiększamy odporność na przeciążenia i uzyskujemy maksymalną wydolność mięśniową…

Pierwsze kroki w siłowni, cd.

Pierwsze kroki w siłowni, cd.

Ostatnio pisałam (tutaj) o sposobach na umilenie pierwszego treningu oraz o typach klubowiczów. Dziś kontynuacja tematu pierwszych kroków w siłowni.  Postaram się pomóc i razem wybierzemy klub idealny dla Twoich potrzeb. Poznasz także pewne zasady, które panują w siłowni i których należy przestrzegać, aby wszystkim ćwiczyło się lepiej. 

Pierwsze kroki na siłowni – cz. I

Miło się patrzy na kobietę z ciężarami w dłoniach. Jest nas coraz więcej 🙂 Taka tendencja oznacza wzrost świadomości sportowej. Jednocześnie nadal wiele pań uważa, że siłownia nie jest dla nich odpowiednim miejscem; że tam nie pasują; że nie dadzą rady. Spróbuję pół-żartem, pół-serio przekonać Was, że ciężary są dla każdej z nas, a pierwszy trening w siłowni nie musi […]

Dieta dr Dąbrowskiej. Przepisy.

Dieta dr Dąbrowskiej. Przepisy. Na diecie oczyszczającej zmienia się gust kulinarny. Niewiele potraw nam smakuje. Musimy zatem wypróbować różnych przepisów, aby trafić w ulubiony, trafiony zestaw. Poniżej zamieszczam kilka propozycji z internetu, mając nadzieje, że znajdziecie coś dla siebie. Dodatkowo załączam propozycję dziennego menu.

Wyjście z diety dr Dąbrowskiej

Pisałam o diecie oczyszczającej (tutaj), która jest 2-stopniową kuracją oczyszczającą oraz zmieniającą złe nawyki żywieniowe.  Etap I ma za zadanie oczyścić organizm z toksyn, a etap II polega na stopniowym wprowadzeniu odpowiednich produktów i utrzymywaniu zdrowej diety do końca życia. Etap II jest trudniejszy i wymaga o wiele większej dyscypliny. Nieprawidłowe wyjście z pół-głodówki, może wywołać efekt jo-jo lub nawrót choroby, którą chcieliśmy dietą zwalczyć. Jak zatem prawidłowo przejść do II etapu?

Blogi miejskie porady-kulinarne genis.pl

Kategorie wpisów

Archiwum artykułów